De veritat em coneixes?

 De veritat em coneixes?


Ja fa uns 3 anys que no utilitzo aquest blog, però ara, e retornat a 4t. Una nova etapa en la que pujaré llibres que  m'agraden i redaccions, perquè les podeu llegir i gaudir-les.


D'un desig dels meus pares vaig aparèixer jo: la Gloria Batlle Cepe. Tinc 15 anys y vaig néixer a l'hospital de la Selva el 2 de febrer de 2006 a les tres y deu d'un dimarts.

Físicament, tinc els cabells castanys i arrissats, els meus ulls son d'un color marro verdós, en canvi, a la llum es veuen molt verds. Les meves celles son negres, la meva veu es una mica aguda, mesuro un metre seixanta-vuit .La meva complexió es mitjana y amb corbes, les meves cames son mitjanes, i els meus paus també.

La meva personalitat varia, segons el moment puc ser extrovertida o introvertida. Entre les meves qualitats son que soc atenta, amable i soc mòlt bona donant consells. En canvi, entre els meus defectes, destaca que m'enfado molt ràpid i que soc tossuda i capritxosa. Els meus gustos son variat: m'agrada molt llegir, escoltar musica i anar a veure les postes de so. La meva gran afició, per altra banda, es jugar a voleibol.

Poques vegades soc de donar oportunitats, tinc bastants prejudicis segons amb qui.

La meva relació amb els meus pares es molt bon, ja que tenim una comunicació fluida. Ens estimem moltíssim i podem confiar els uns amb els altres.

M'agrada les colles de moltes persones, però la veritat es que em sento millor quan estic amb una colla petita de cinc o sis persones. El mes bo de la colla que tinc es que la majoria viu a Blanes, menys una noia que viu a Tossa.

El meu objectiu en un futur es poder tenir la feina que m'agrada, `poder obtenir el carnet de moto i de cotxe, si puc, independitzar-me per tal de poder tenir el meu espai personal. 


Així es com jo hem veig, però el meu voltant esta ple de persones que segur que no pensen el mateix, que tenen una altra visió de mi, i m'encantaria saber-les algun dia. 






Comentaris